مدیر نوآوری ناتی‌داگ از طرفداران خواست تا در ساخت نسخه‌ی جدید The Last of Us به آنها اعتماد کنند

علیرضا پورمقدم
یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مدیر نوآوری ناتی‌داگ از طرفداران خواست تا در ساخت نسخه‌ی جدید The Last of Us به آنها اعتماد کنند

پس از رونمایی از بازی The Last of Us: Part 2، سوالات بسیاری برای هواداران این مجموعه پیش آمد و بسیاری در مورد ساخت این بازی نگرانی‌هایی داشتند. در ادامه، تک‌شات نظر شما را به صحبت‌های مدیر نوآوری ناتی‌داگ در این مورد جلب می‌کند. با ما همراه باشید.

 

رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۶، شب گذشته توسط کمپانی محبوب سونی برگزار شد و در آن، استودیوی بازیسازی ناتی‌داگ از قسمت دوم بازی The Last of Us رونمایی کرد. Neil Druckmann، مدیر نوآوری ناتی‌داگ، ضمن اشاره به اینکه شما در این بازی، کنترل کاراکتر اِلی را برعهده دارید، از طرفداران درخواست کرد تا در ساخت قسمت دوم این سری، به آنها اعتماد کنند.

 

دراکمن در طی صحبت‌های اخیر خود در رویداد PSX 2016، تایید کرد که The Last of Us: Part 2، چندین سال پس از وقایع نسخه‌ی اول جریان دارد و در آن، اِلی 19 ساله شده است. وی اشاره کرد که آنها، نگرانی طرفداران را در خصوص ساخت قسمت جدید و کم کردن از تلخی پایان نسخه‌ی اول، درک می کنند.

 

وی در این مورد ابراز داشت:

 

تفکر زیادی پشت قسمت دوم The Last of Us است. من می‌دانم که بسیاری از طرفداران، از بازگشت به این کاراکترها و مشاهده‌ی مجدد پایان قسمت اول، هراس دارند و نگرانند که ماجرای قسمت دوم، حقیقت پشت پرده‌ی نسخه‌ی اول را لو بدهد. همه جوئل و اِلی را دوست دارند و مطمئن باشید هیچ کسی اندازه‌ی ما، به این دو کاراکتر اهمیت نمی‌دهد. بنابراین اگر ایده‌ی خوبی نداشتیم، مطمئنا به سراغ این بازی نمی‌رفتیم.

 

The Last of Us



ارسال نظر

تصویر امنیتی بالا را به صورت عددی وارد کنید
نظر شما بعد از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد.
پادکست رادیویی تک شات